IGEN! Ügyfélszolgálatunk a +36302399605 telefonszámon érhető el, munkanapokon 8.30-17.00 között. Szívesen felvesszük a megrendelését és segítünk, ha gondja támadt a megrendelés folyamatában.
A webáruházunkban történő vásárláskor a termék árát Önnek ki kell fizetnie készpénzben, bankkártyával vagy banki átutalással. Ezután a termék mellé kiküldött számlát be kell küldenie a saját egészségpénztárába, így az áru értékét az egészségpénztár utólag fizeti vissza Önnek.
További részleteket: itt talál.
Vényre felírt, NEAK (közismert nevén: Társadalombiztosítás) által támogatott gyógyászati segédeszköz kiszolgálását (törvényi szabályozás miatt) kizárólag személyesen, szaküzleteinkben van mód!
- 4080 Hajdúnánás, Kossuth u. 16-18.
- 4220 Hajdúböszörmény, Kálvin tér 7-9.
1., A rendelés leadását követően először kap egy automatikus e-mailt: RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁS - Megrendelése megérkezett, feldolgozása elkezdődött.
2., Amennyiben elektronikus úton, a Barion rendszerén keresztül (bankkártyával) egyenlíti ki a megrendelése ellenértékét, újabb automatikus e-mailt küld ki a rendszerünk: A megrendelésének státusza megváltozott, jelenlegi állapot: Utalás teljesítve.
3., Amikor összekészítettük a megrendelését és átadtuk a futár szolgálatnak értesítő e-mailt küldünk: A megrendelésének státusza megváltozott, jelenlegi állapot: Elküldve.
4., A kézbesítés napján, vagy csomagponton való átvételi lehetőségről szállító partnereink újabb (SMS) értesítést küldenek.
Összegezve: Ugyan (nagy ritkán, rajtunk kívülálló okok miatt) előfordulhatnak rendszerhibák, de igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy rendelésének minden lépésről időben tájékoztassuk!
A megrendelés leadását követően minden esetben kiküldésre kerül egy automatikus visszaigazolás. Amennyiben ezt nem kapta meg, valószínűleg rosszul adta meg email címét! A hibásan megadott email cím és (vagy) telefonszám, nagyban megnehezíti, akár lehetetlenné teszi számunkra a megrendelése teljesítését!
A megrendelés leadását követően rosszul megadott adatainak korrigálását munkaidőben a +36302399605 telefonszámon, vagy az info@gyogyaru.hu email címen teheti meg!
Az élet hozhat váratlan eseményt!
....szokott is!
Ilyen esetekben is állunk rendelkezésre és segítünk csomagját célba juttatni!
Az alábbi lehetőségek közül választhat:
- Házhoz szállítás esetén Ön tájékoztatást kap a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet (SMS) tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8 – 11 óra között) és a futár közvetlen telefonszámát, akivel egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.
- Csomagpontra rendelés esetén a GLS vagy Csomagküldő.hu SMS-ben tájékoztatja Önt arról, hogy a csomagja megérkezett a csomagpontra. Az értesítés után 3 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét.
- Igénybe veheti ügyfélszolgálatunk segítségét: Tel: +36302399605, Email: info@gyogyaru.hu
Amikor összekészítettük a megrendelését és átadtuk a futár szolgálatnak értesítő e-mailt küldünk: A megrendelésének státusza megváltozott, jelenlegi állapot: Elküldve. Ez az a pont, ameddig "következmények" nélkül mondhatja le megrendelését (telefonon, e-mailban). Ezt követően nem áll módunkban "eltekinteni" a felmerült (csomagolási és szállítási) költségek behajtását illetően. Ez vonatkozik az indoklás nélkül átvett csomagok esetén is. Erről bővebben az ÁSZF 7. pontjában olvashat.
Tájékoztatás az át nem vett utánvétes megrendelésekkel kapcsolatban:
Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvétes csomagok átvételének megtagadása nem egyenlő a szerződéstől való elállás jogával. A szerződéstől való elállás lehetőségéről az ÁSZF 7. pontjában tájékozódhat. Amennyiben Ön előzetes értesítés és indoklás nélkül, a rendelkezésére álló időn belül, nem veszi át csomagját (GLS, Csomagküldő.hu) szállító partnereinktől, legyen szó házhoz szállítás vagy csomagponton való átvételről, Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. A felmerülő költségeket (oda-vissza szállítási díj, csomagolási díj, kezelési költség) köteles a Novo Hungary Kft számára 8 napon belül megtéríteni.